miercuri, 15 ianuarie 2014

Chiar daca imi place sa scriu pe bloguri, uneori e nevoie si de altceva

Uneori mai e nevoie si de altceva. Ador foarte mult sa scriu, dar si sa parcurg. Pentru asta lecturez cu multumire pe cei care publica pe pagini personale. Un numar mic dintre cele amintite putin mai inainte sunt foarte bune, in comparatie cu altele care pot doar sa puna la un loc cativa cititori. Din cand in cand mai trec si la treburile casnice ce tin de Oferta, Promotie, Reducere pentru Fier de calcat TEFAL AQUASPEED FV5335E0, Talpa Ultragliss Diffusion, 2400 W, caci e greu sa stau toata ziua pe net fara sa fac si cele necesare traiului. E nevoie sa ma ingrijesc si de treburile din casa. Asa ca cu toata placerea mea de a scrie pe bloguri, nu am incotro, caci treburile se aduna daca le las de ep o zi pe alta.

Cu siguranta ca si voi aveti asemenea placeri pe care le exprimati pe blogurile voastre. Si chiar este bine sa aveti asa ceva. Sper ca si voi aveti asemenea preocupari. A fi blogger inseamna sa facem si treburile din casa. Cine altcineva sa le faca?

Ma bucur cand observ ca si alti indivizi scriu pe bloguri. Citesc mai multe bloguri in fiecare zi, sunt atras de activitatea lor. Cel mai mult ma binedispune cand pot sa comentez, pentru ca astfel am si eu posibilitatea sa imi mentionez reactiile.